SedaYldrm umarım canım ben progestanı kullandığım zaman doktorum fitil olarak almamı önermişti bi zararı olmadı bana demek ki kişiye göre değişiyor her ilaç sabit bi doktorum var ama numarasını almak hiç aklıma gelmedi bugüne kadar arayıp hastanedn ulaşabiliyorum diye ama böyle günler için almak gerekiyormuş ☹️