Meryu Sedaaanurrr eren isimli çok öğrencim oldu. Özgürlüklerine düşkünler kural tanımazlar ve kimseyi ciddiye almayan bi duruşları vardır. Kendi iç dünyalarında yaşarlar çoğu şeyi
iremgrgn Sedaaanurrr yaaa 30+6 haftalığız ve ismi inş Eren Alp olacak 🥰 takibe aldım sorunuzu 😊 bazen ismiyle seviyorum ve tepki veriyor şimdiden alıştırıyoruz 😅
minnosbirkiz Sedaaanurrr arkadaşımın oğlunun adı, çok hareketli bi çocuk, hep pozitif mutlu yüzünden gülücük eksik olmaz maşallah, birde çok merhametli paylaşımcı 😇
Deletedmom547899 Ay oğlumuz olursa koymayı düşündüğüm isim😊 şöyle bir bekleyeyim bende neler yazılacak çok hoş isim
busey_42 Benim kardeşimin adı da Eren hiç durmuyordu küçükken çok hiperaktifti hiç yerinde durmaz. Şuan 14 yaşında bazen hissettigi biseyler doğru çıkıyor.
umayben Meryu ay çok doğru benim de kuzenimin adı çocuk küçükken de öyleydi büyüdü hala öyle hayatı nasıl isterse öyle yaşayan tipler oluyor sanırım bu Eren ler 😅
Ftos_72 Kardeşim ismi Yusuf eren Eren’i ben demiştim demez olaydım fena fırlama ötesi acayip de Zeki bir çocuk oldu başımıza 😅
BaLevLat34 Sedaaanurrr Eren tanıdığım bi arkadas var 20 yaşlarda cocuk acayip merhametli vicdanlı Allah korkusu var beş vakit namazını kılar ne bilim öyle bi cocuk daha henüz görmedim Eren ismi ewet güzel ama cocugun kişiliğini felan ebeveynler belirler isimle alakası yok diye düşünüyorum ☺️Sağlıcakla alın kucagınıza 🙏🏻
cgnduru Sedaaanurrr eşimin yeğeni var.. baya hareketli, meraklı, güler yüzlü, elindekini paylaşmasını bilen sevimli bir şey.. kendi çocuğum gibi seviyorum diyebilirim. Kendini bir şekilde bir şeyler yapıp sevdiriyor tabi hepsi ayni olurmu bilemem 😀❤
Melos12 Sedaaanurrr annemın arkadaşının oğlunun ismi çok uysal saygılı ve sevimli merhametli konuşkan oluyorlar