ikramomm 14’de kız dedi yani hiç öyle aman 90 ihtimal aman şöyle bekle biraz demedi gördünüz mü dedim gördüm dedi söyleyeyim mi dedi falan böyle oldu bu sıralar herkes gözümü korkutuyor haftaya randevum 18 olacağım değişen var mı böyle olup
Mavistez ikramomm benim iki kızımda 14te net kız dediler değişmedi 3.ye hamileyim 14,te gittim belli değil dedi 17de net erkek dedi
ayshe54 ikramomm 13+5 te doktorum kız dedi ve alışveriş yaptık dayanamayıp 17 de erkek dedi ve hala erkek 😅 doktorum birde ısrarla hala bu kızdı nasıl erkeğe döndü diyor ama işte ne bileyim sağlıklı olsunlar da 🤲🏻
Nfssay ikramomm 18 haftalık doktorum %90 erkek dedi. 23+5 te detaylı ultrasonda kızım olacağını öğrendim.😊yani her an her şey olabilir 😀
Elif_avc_ ikramomm banada 13+2. Kız dedi ama 16.haftada net belli olur dedi. Farklı bı doktora. Gıttım detaylıya gırdım o da dırek. Kız dedı ama malum. Bu haftalarda yanılma payı olabılıyormuş. Bekliyorum bişeyler almak için. Tam net kız dede hemen başlıcam 😂😂
Zey_nep004 Bizde 13+1 erkeğe benziyor ama göremiyorum kemik yapısına göre tahmin yapıyorum dedi 14+4 te kıza benziyor bacak arası boş dedi en iyisi 20 Li haftaları beklemek bence 😂
Ezgicck Zey_nep004 benimde öyle oldu 12 de erkek 15+6 da bacak arası boş gibi şimdilik kız diyelim dedi 20 ye kaldım son iki haftam 😂
ikramomm Mavistez yani net kız demedi dediğim gibi hani gördüm söyleyeyim mi falan dedi kağıda yazdı verdi sonrasında bekleyin alışveriş yapmayın falan demedi 🤣
Zey_nep004 Ezgicck benim bir oğlum olduğu için kızım olmasını çok istiyorum hayırlısıyla nasip olur inşallah 😊 Rabbim gönlünüzdekini nasip etsin sizede 🤗
Mavistez ikramomm sen yinede bidahaki kontrolü bekle istersen bence degismez ama insan emin olmak istiyor 😁
Gudu ikramomm bende iki kere kiz demişti doktorum ama ben ayrıntili ultrasyonda doktor net kiz dedikten sonra tamam dedim başladım alışverişe. Bencede beklesen iyi olur. Alışveriş fişlerini kaybetme erkek olursa değişim yaparsın 😊
ikramomm Gudu o konuda da hiç Dikakt etmedim fişlerim yok büyük ihtimal zarara giricez öyle bişi olursa sağlıklı olsun da aslında ben kızda kesindim de herkesten duyunca bi insan panik yapıyor
ikramomm ayshe54 kız yapma bak yakıyorsun beni zaten korkuyorum iyice alevlendirdin şimdi 🤣çok zarara girdiniz mi bari kızlarda da şey oluyormuş dönmesi saklıyorlarmış pipilerini falan
ayshe54 ikramomm değişimlerine 2 gün kala öğrendik şükür olsun ki değiştirdik ama değiştiremediğim çok şey oldu 😅 ama ablam da hamile kaldı onun da cinsiyeti belli olacak kız olursa ona veririm 😅 en yakın arkadaşımın da detaylıya kadar erkek dedin kız çıktı. Cidden böyle şahit olunca şok oldum bende 😅 ama tüm bu olaylar 3 ay içinde oldu çokta yeni
Ezgicck Zey_nep004 benim ilk olduğu için şuan farketmiyor 😊 Amin inşallah sizinde gönlünüzdekini sağlıkla nasip etsin inşallah 🥰