Nisaanuur Burcu_doga şöyle diyim 33 haftama kadar hep bebek doğum şeklinde duruyordu doktor hatta çok erken senin çocuk hemencik gelebilir demiştim 34+5 de doktora gittim makattı doktor 37 de bebek geri dönmüştü . Şuan hala doğum pozisyonunda .
SerraveAnnesii bu hareketi deneyebilirseniz belki faydası olur. Ama tek başınıza denemeyin yanınızda insan olsun kalkarken yardımcı olmak için