Merve_12345 ben 2 kere tüp bebek yaptım tutunup düştüler biri 3-4 gün sürdü kanda biri 10 gün sürdü değerlerim düştü olmadılar hemen arkasına diğer ay kızıma hamile kaldım doğum yaptım canım kızım 1,5 yaşında ben 8.aylık ikinciye hamileyim normal yolla yine şükür veren Rabbime inan kafan rahat olunca normal yolla da Rabbim nasip etmişse olur