Hanımlar merhaba benim 6 aylık ikiz oğullarım var ve bundan sonraki gebeliğimin de ikiz olma ihtimali var. Bende bugün gittim devlet hastanesinde hormonlu spiral taktırdım ve çok ağrım var sanki adet olduğum ilk 3 gün gibi . Birde acaba ağrının sebebi adetsiz taktırdım hala ilk adetimi olmadığımdan dolayı sizde de böyle şeyler oldu mu kaç gün sürdü ?