Ben de bu durumdan müzdarip olanlardanım. Hatta ben o kadar şiddetli çekiyorum ki ağrıyı şuan hastanede yatıyorum siz düşünün. Ağrı kesiciler bile fayda etmedi. Bi sendromdan bahsettiler. Yarın sabah tehşis için doktor bekliycez. Gerçekten çok zor. Benim sağ bacağım felaketti. Mecbur sola yüklendim. Şimdi ikisine de çözüm arıyoruz. Allah kimseye vermesin.