Mihri-balim_ Kızlar bugün şiddetli şekilde sol kasigima bıçak saplanirmis gibi bı ağrı girdi sizde de oldu mu yarın kontrolum var doktora danisicam inşallah .Feci ağrıdı neden acaba ?Bu arada bu haftada nasıl gidiyor hamileliğiniz bebisler nasıl 🙂
o1anneadayi Mihri-balim_ bende de bi kac gece oldu aynısı 🤦🏻♀️ Hic sorma aşırı derecede kasılmalar adet sancısı gibi sancılar bazen daha şiddetli oluyor rahat yatamama sorunu cok sık idrara çıkma ne ararsan var yani artık çok zorlanıyorum
Seymanurrr06 Mihri-balim_ bende sürekli bir ağrılar oluyor ama ani hareket yapmaktan kaçının 😊 salı gününe sezeryan günü aldık doğum olacak inşallah heyecan ve korku doluyum 🥺
Yalcnnaysgll Mihri-balim_ benim sadece biyere toplanıyo bebeğim bugün kontrolümüz vardı normal doğum olcak inşallah posizyonu almış nstde az sancım çıktı beklicez bakalım 😎
eceturan Mihri-balim_ son zamanlarimiz bende geceleri basliyor cok agrimiyor ama agritiyorda. 37+1 haftaligim. Iyi cok sukur. Normal bekliyorum hayirlisi bakalim.
Asilsmommm 37+1 deyiz hiç bir şey yok bende geç gelcek herhalde oplusum 🥰sancı filn da çıkmıyo bebeğim de 1 hafta önce 2800-3000 arası demişti
Mihri-balim_ o1anneadayi Ay evet yalancı sancilarim başladı 37 ye girer girmez ve gün boyu sürdü az kaldı :) haberci bunlar bize
Mihri-balim_ Seymanurrr06 Yataktak kalkarken oldu belkide ondan teşekkürler:) korkmaa ne güzel kavusuyosunuz Rabbim kucağına almayı nasip etsin sağlıkla 🙂🥰
Mihri-balim_ Yalcnnaysgll o toplanmasida can yakiyo benimde sancım çıkmadı geçen hafta ama bu hafta sancilandim yani bı yokladı beni 😂
ozgese-s Adet sancısına benzer sancılarım var nst yalancı sancılar çıkıyor artık kendimi yorgun hissetmeye başladım oturduğum yerden kalkamıyorum 😂😂 Bir de geceleri sağa sola dönemiyorum vinç lazım 😂😂😂😂
Mihri-balim_ ozgese-s vinç olarak bende kocayı kullaniyorum sağolsun yardım ediyor yoksa zor sağ sol dönmek 😂
Smfth Mihri-balim_ benimde 2 gün sonra 37. Hafta olacak. Sebebini merak ettim acaba magnezyum eksikliği olabilir mi? Öğrendikten sonra yazar mısın?
Mihri-balim_ Smfth aslında magnezyum kullanıyorduuum bu ara bıraktım sebebi ondanmidir bilmiyorum ama dedikleri gibi bebek aşağı iniyo baskıdan dolayı o acı büyük ihtimal
o1anneadayi Mihri-balim_ bazen diyorum az daha kalsin kilosunu gelişimini iyice tamamlasın bazen de yeter artık dayanamıyorum doğsun istiyorum karmaşık duygular içerisindeyim 🥲
Brlayayse Mihri-balim_ çok normal Bebek aşağı iniyor cnm bnm bir haftadr oluyor neredeyse p.tesi gittim sordm doktora bebek biraz aşağı inmiş kanala tam yerleşmemis ondan kasık agrilari vajina ağrıları olur dedi
Yalcnnaysgll Mihri-balim_ artık olur sancılar karınn ağrısı oluyo bende sonra geçiyo doğsalarda kurtulsak valla geceleri yatamıyorum🥴
Brlayayse Mihri-balim_ rica ederim cnm ❣️evet bazen öyle bı agri giriyor ki kas katı kesiliom bnde bide vajinada affedersin sanki alttan bıçakla oyuyorlarmis gbi ağrı.bakalim haftalık artk cagrio bu p.tesi bı daha gidicem umarım kanala yerleşmiştir🥰