Ben sevmediğimden değil de unutuyorum çoğu zaman 😄 ama sabah öğle falan değil de gece yatmadan içiyorum hem güne daha enerjik başlıyorum hemde balık yağının pis tadı gelmiyor.benimki innate tek hap hem balık yağı hem multivitamin hem kan ilacı var içinde tekte kurtuluyorum.
Doğum ücreti de biz Adanadayız geçen sene ocakta 2 bin tl ödedik şimdi 3bin anlaştık.Çok diyordum da diğer arkadaşları duyunca 5ler 7ler dedim iyi 😄