Petunya Sbm050421 yok hayır görüşmedim en son sorduğumuzda daha doğuma var sürekli zamlar geldiği için güncelleniyor falan demişti danışmadaki bayan bu sefer gittiğimde soracağım zaman azaldı
Sbm050421 Petunya paket yapmıyorlar o zaman ne kadar saçma ya belli bir fiyata anlaşabiliyor olmamız lazım aslında
nsavas Sbm050421 ben pazartesi günü gittim Ahu hastanesine paket yokmuş Eylül ayında doğum yapacağım daha çok var ama kaba taslak 8.000-10.000 arası dediler
Sbm050421 nsavas bende Eylül ayında doğum yapacağım 😊 fiyatlar baya yükselmiş ya yücelen daha uygun diye biliyorum ben henüz görüşmedik fiyat ama tanıdıklarımdan duyduğum yarı yarıya fark ediyor diyorlar 🙂
Htc-48 Merhabalaarr ❤️ Bende hüseyin baş’a gidiyorum doğum ahuda olcak 40 günümüz kaldı. Doğum ücreti 8.000 ile 12.000 arası değişiyormuş. Beni baştan yaratıcaklar büyük ihtimalle 😂
bussraozturk Htc-48 acaba sizin doktorunuz hastanenin doktoru mu. Bende doğumu orda yapmayı düşünüyorum ben kliniğe gidiyorum doktorumun Ahu ile anlaşması varmış o yüzden orda olacak doğum sanırım ama hiç bu kadar pahalı olacağını düşünmemiştim☹️
Fndk33 Sbm050421 ben Derya Aslan’a gidiyorum normal doğum yanlısı olduğunu duydum o yüzden tercih ettim
Htc-48 bussraozturk Hastanenin dğl özel çıldır mah. Ptt nin orda muayenesi doğumu nerde istersen orda yaptırıyor. Ben ahuyu istedim. Sizin doktorunız kim ?