Üniversiteyi aradım sordum 4 aylık olduktan sonra alırız dediler. Randevuyla ilgili hep geceden gidip isim yazdırmak gerekiyor falan deniyordu artık kalmamış o sanırım yapan varsa da bilmiyorum. Ama bize orda çalışan bi arkadaşımız 23:55 gibi yüzüncü yıl online randevu sayfasını açıp hazırda bekleyin dedi tam 23:57de 4-5 tane randevu açıldı o şekilde aldım bi dk içinde kapandı gene randevular daha doğrusu bitti. 00a bile kalmadı. Almak isteyenlerim bilgisi olsun.