Bernako Mavisinannesi2 iç iç şifa olsun ben içtim içiyorum da her hafta değil ama tabiki belki 2 ayda bir
Glsh14 Mavisinannesi2 doktoruma sordum icebilirsin dedi.ben bazen sabah kahvaltisinda bazende gece corbasi olarak iciyorum cok sukur bisey olmadi.sende ic afiyet sifa olsun
Gebehanim Bernako kemik suyu çorba olur mu acaba hnai ilik seysi çorbası ne zmaandir yapayım diyordum
Bernako Gebehanim benim yediklerimi bi duysan 😂😅 💩 boğaz dersin.. dil yanak göz küresi paça işkembe beyin tava.. iliği hüp diye çekip yiyorum 🤤🤤
Gebehanim Bernako hsgdjdhsbskd bende tüm bunları yiyorum ama diyolar ya sakatat yenmez flan diye bilemedim yoksa bende çok severim ohhh mis gibi sarımsaklı kelle paça… Tok karına canım çekti sen öyle anlatınca :))
Mavisinannesi2 Bernako doktorlar yasak demiyor mu ay ne güzel ben bitek sakatatta kelle paça yiyebiliyorum😂😂😂😂
Bernako Gebehanim valla burda birbirimizin canını çektirdik agsgwhs😂 ama valla süper şeyler zararı olmaz
Bernako Mavisinannesi2 yoo hiçte sormadım😂 annem hamileyken bana o yermiş bu tarz seyler. Maşallah 26 yaşındayım bişeyim yok 😅