Emzeilk merhaba ben 9+2 gebeyim benim ilk usg muayenemde yani 5 haftalıkken rahim içinde kanama teşhisi kondu dışardan bir kanamam yoktu doktor her işi yasakladı sürekli yatacaksın dedi ilişki yasak ve 10-15 günde bir doktora gidiyoruz haftada bir proluton iğne kullanıyorum ve progestan hap verdi doktor o hapı hergün kullanıyorum en son 8. Haftada gittim kanama geçmemişti haftaya yani 10 haftalıkken tekrar gideceğiz inşallah geçmiştir