Merhaba canım ilk hamileliğimde kızımın boynuna 3 kere dolanmıştı kordon doktorum hareketlerini takip etmemi söylemişti normal doğumda yapabilirsin ama riske atmaya gerek yok demişti çok şükür 38+4 de sezeryan ile doğum yaptım herhangi bir sıkıntı olmadı gebelikte olabilen şeyler inşallah sizlerde sağlıkla kucağınıza alırsınız