Zeynp-91 Hanımlar sizce 5 gün içinde değerimin 2000 artış göstermesi ikiz gebeliğe işaret eder mi yoksa bu sürede bu artış normal mi? Tecrübeli olanlar hadi yorum sizde 🥰
Aydry Zeynp-91 Bende haftaya cumartesi gitmeyi planlıyorum uygulamaya göre 4+4 oldum bu gece itibariyle 😀haftaya hem bebeği hemde keseyi görürürm diye ümit ediyorum🙏
Zeynp-91 Aydry Noktacık olarakta olsa görünür diye düşünüyorum çünkü 6 haftalık falan olacaksınız sanırım