Ben 3 yıl önce kızıma aldım kullanis olarak çok iyi aslında alcalip yükseliyor kenarını bazaya yaklaştırıp yanına da koyabilirsin sallanıp sabitleme olayı da var fakat içi geniş cocuk çok dönüyor mesela sallarken ordan oraya gidiyo bebek ben sanırım 1.5 ay falan kullandım sadece kızım kolik ve alerjikti dar bi alan arıyordu uyumak için başka türlü susmuyordu çarşafla sallayarak uyutuyordum sonra eski zaman tahta besiklerine geçip onda care bulmuştum şimdi bi kızım daha olacak o beşiği depodan çıkarmayacağım bile boşuna yer kaplamasın die ufak bi anne yani almayı düşünüyorum