Xsevgi63 Habus o yüzden gel demedi bana illaki uygulamayla doktorun söyledi aynı gidiyor 5 haftalık şuan uygulamaya göre hiçbir belirti de yok acikcasi😄
Xsevgi63 Sena_liya ikiz gebelik miydi peki sizonki bana da dediler yüksek diye acaba ikiz mi diye öyle olsa keseyim gorebilirdi diye düşünüyorum
Sena_liya Xsevgi63 evet ikiz gebelik benimde ilk gittiğimde kesemi göremedi sonra karnımdan biraz bastırdı alttan ultrason ile baktı gördü biraz zorlandı tek kesydi iki üç gün sonra diğer keseyi gördü