Busra2013 Rahime_47 aynen valla tuvaletlere camasır suyu dokuom arkadssım dıo salakmısın nasık dokuon hsmılesın dedım 36 haftadsyım bu zamns kdr bısı olmadı bugunmu olck ama suan coj zorlanıom agrılarım cok oluo kaynana yanımda 3 aydır hıc yardım etmıo mesela az once dusta ayagıma kramp gırdı dız kapagıma ustune basamıom esım ısten gelck kalkıp yemek yapcm bu ayakla otur ben yapım demıo uzanmus yorgan cekmıs üstüne ınsanın zoruna gıdıo ama ıslerımı fln ben kendım hep yapıom o yapmıo gorsen bendrn genv
Rahime_47 Busra2013 bende öyle canim valla çamaşır suyunu cok kullaniyorum. Benimde hamile kaldigimdan beri bacaklarim agriyor agliyorum bazen agridan ama genede işlerimi hep yaptim. Ilk aylarda o kadar mide bulantisi cektimkii ama genede eşimi yemeksiz birakmadim hiç o yerdi ben öyle bakardim yiyemezdim bulantidan.. ama inanki nazli insanlar daha şanlı 😒
Gzm23 csmaknc tansiyonum sorunum var diye doktor kendini yorma dedi valla evde kayınvalidem ve görümcem var onlar yapıyor hiç bir şey bebek ten önemli değil kayınvalidem de diyor kızıma iş yaptırmayın
Gzm23 Nihanus tansiyon sorunum var doktor strese girme kendini yorma dedi yoksa bende Evi öyle bir temizlerdim ki aklın şaşardı ama işte Elim kolum bağlı
Nihanus Gzm23 işte bahsettiğim bir sıkıntı yoksa dediğim kısımdaki sıkıntılardan biri tansiyon yapamazsınız yapmayında zaten gebelikte tansiyon çok sakat bir durum bir oda süpürüyorsanız oturun bir saat yatın hatta anca diğer odaya geçin başka türlü zor
Busra2013 Rahime_47 ayn oyle ben kendım her ısımı goruom zaten 6 aya kdr tek yasıodum esımle yurt dısındayız kaynanamı 3 aylıguna getırdık allaha sukur 19 gunu kaldı vızeyı gelınım hamıle yardım etmeye gıdecem dıyerek aldı geldı bır ısımı gormedı dedım bıraz yardımcı ol dıo ben bakıcılıga gelmedım gezmeye geldım gecen sancım vardı o halımle tekızlık yemek yaptım oda dısarda gezıodu aradı ne psıırdın dedı dolma yaptım dedım ben dolma yemem dedı fırın yemegı yap dedı dedım sancım var neyse sancım vardı dus aldım cıktım kanamm oldu acıle fln gıttım allaha sukur bıseyım yoktu benımd ebebegınde ama hanı o gunden sonra korkmaya basladım az gunum kaldı fazla ıs yapmım dedımm suan dız kapagım agrıo kadın demıo otur ben yaparım oglun gelck ısten benı bosver ac uyım oglunufa dusunmuo zoruma gıdıo getcekten
Gzm23 Rahime_47 canım belki evde kayınvalidem ve görümcem olmasa bfnde mecbur yapardım ama o konuda rahatım şükür ki
Rahime_47 Busra2013 sizin kaynananizda cok vicdansizmis gercekten.. eşiniz de bisey demiyormu. Bence yarin yataktan cikmayin hic yemek falan yapmayin bakın ne yapiyor. Mecbur yapacak. Bende 1 hafya hep sancim var iyi degilim diyin. Sizde dinlenmis olursunuz..
Gzm23 Busra2013 kayınvalidenin yaptığı büyük terbiyesizlik gerçekten canım Allh sana sabır versin inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın bebişi 🙏🙏🙏🙏🙏
rabiasahin28 Busra2013 yeminle kovarım başlarım onun yapacağı analiga. Ne insanlar var yarabbim. sağolsun benimki hergün öğlende yemek getirir bana aç aç yatma der
duygu_ozgenc Gzm23 birsey olmaz canim kendini yormafan yapabilirsi n dogumuma kadar perde bile takmistim simdi de oyle bi zarari olmaz benim sadece bel agrim oluyor cok is yapinca
Gzm23 duygu_ozgenc zaten tansiyon sorunum var doktor strese girme kendini yorma dedi yavaş yavaş yapmaya çalışıyorum
duygu_ozgenc Gzm23 anladim gecmis olsun kendini yormadan yavas yavas yapabilirsin bi sorun olmaz Allahin izniyle
rabiasahin28 Rahime_47 kişiden kişiye değişir. ben iş yapmaya devam ettim tansiyonum 7.4 düştü. ama yapacak kimse yoksa bide benim gibi kimsenin yaptığını beğenmezseniz mecbur
Busra2013 rabiasahin28 bıdahada asla vıze fln aldırmam getırtmem az once cocukluk resmımı gordu 3.4 yasındayım suslu puslu gıyınmusım resmı gordu dıo o zmndan berı kıvrak dıo kızınuda kendıne benzetme dıo dedım oruspulıkmu yapmışım kucucuk cocuklık resmı ona bıle nefret beslıon dedım kızımıda aynı kendıme benzetcm dedım sana benzemesınde dedım hehe dııo cok ıgrend bı ınsan esım ıcın katlanıom 19 gunu kaldı dahada aslaaaaaaaaaa getırme. Buraya allahtan o turkıyede ben ısvıcredeyım katıl olurum yoksa
herhangibirkullanici Gzm23 35 haftalığım bugün bütün camları sildim tülleri astım temizlik yaptım halıları yıkamaya verdim. Yarın da sabah kahvaltıya kaynanam geliyormuş yatıp dinlenemeden hizmet yapıcam :) erken doğum riskim olmasına rağmen ben doğurmadıysam hala demek ki hala süpürülebilir
Gzm23 herhangibirkullanici vay be etkilendim maşallah benim de tansiyon riskim var tansiyon hafife alınmayacak bir şey doktor ilaç da vermdi kendini yorma dedi birde tansiyon takibi yap sürekli dedi o yüzden temkinli olmak zorundaydım
Morprenses Rahime_47 katılıyorum benim robotum var ama mesela sırf bana hareket olsun diye bir de mutfağa sokmak zor geldiğinden süpürgeyle süpürüyorum günlük. (37+6)
Gzm23 Nihanus tabi zor birde çabuk yoruluyorum bir oda süpürüp oturursam bu süpürme işi uzar bu beni sıkar yani dün süpürdüm Evi sildim çok yoruldum ama 1 buçuk saate yakın onunla oyalanmışım ona rağmen yoruldum normal de olsa sil süpür 20 30 dakikamı alıyordu
Kelebekim Gzm23 37+5 im, 5 gün sonra doğumum var ve hala ev işine devam👍 Evde herkes otur yapma diyor ama oturup durmak hamlaşmak gibi geliyo, ilk hamileliğimde son 7 hafta hep yattım rahatsız olduğum için. rahatsızlığı olanlar tabiki yapmamalı.
Gzm23 Kelebekim canım bizimler de yapma diyordu yapmıyordum çünkü yapsam bir şey olsa derlerdi ne yaptın biz yapmak dedik böyle oldu diye şimdi tansiyon sorunum çıktı iyice hantallaşmasam bari neyse doğumdan sonra temizliğe sıkı bir asılırım aktifleşirim 😃