32+1 yim ve 2 gündür yasakladı doktor işi de yürüyüşü de valla sürekli temizlik yapan biriydim ama ağrılarım olunca nstde de çıkınca sancı yasakladı doktor. Yani her temizlik yapınca çok rahatsız oluyordum sizde oluyorsaniz yapmayın daha çok küçükler zamanında gelirlere inşallah 🙏❣️