Sevvda Merhaba arkadaslar ben hollandada dogmus buyumus biriyim ve hollandada dogum yapmayi dusuniyorum aceba cocuk parasida alabilir miyim yani bi sorun olur mu ? Cocuk parasi alirsamda ING bankasindan hesap mi aciyim cunki turkiyede ING var parayi cekmem daha kolay olurmu ? Yardim lutfen