Kaderkus çok geçmiş olsun. aynı dert bende de vardı neredeyse 5 ay cektim kullanmadığım antibiyotik kalmadı bi çare bulamadılar en son enfeksiyon hastalıklarına gittim o doktor iesef diye iğne verdi 20 tane kullandım çok şükür onun sayesinde kurtuldum bence sende daha fazla bekleme hayatı zehir etme kendine