Sevilayyy Merhaba kızlar, uzun zamandır yazmak istiyodum şimdiye kısmetmiş 38+3 te doktor kontrolüm vardı gitmeden önceki gecede sabaha kadar karnım agrıdı doktoruma söyledim yalancı sancılardır gayet iyisin dedi neyse eve geldik sabaha karşı saat 4 filan bi uyandımki su akıyo eyvah dedim altıma kaçırıyorum tuvalete koştum ama su durmuyo bacak aralarımdan akıyo baya bir aktı bende depent almıstım onu taktım sonra eşimi uyandırıp bebek geliyo galiba ama sen şimdilik uyu dedim , oda uyudu şimdi düşündümde nasıl uyudu ya hayret , neyse ben saat 6 ya kadar bekledim sonra sancılarım sıklaşmaya başladı hemen hastaneye gittik yatışım yapıldı saat 14:46 ya kadar sancı çektim ve o saatte kızımı kucagıma aldım , hep normal istiyodum ve kendimi ona motive ettim eger isterseniz herseyi başarabilirsiniz korkmayın diyemem insan cok korkuyo canından can cıkarıyosun kolaymı ama cesaretli olun , ha tabiki önemli olan bebeginde sizin de saglıgınızın yerinde olması , zaten hamileliginizi ögrendikten sonra bambaşka bir insan oluyosunuz , Rabbim o annelik duygusunu bize boşuna vermiyo normalde asla yapamicagımız seyleri evlatlarımız için yapıyoruz katlanıyoruz, Suan iki aylık olduk darısı hepinize inşallah 🙏🏻🤗
Aksa_korkmaz Sevilayyy Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşaAllah hayırlı evlatlardan eylesin canım
Yagmurkcr97 Allah anali babali buyutsn insallah.❤️ “Bebek geliyor galiba, ama sen yat uyu”😂😂😂😂 ay cok guldum