Filizz123 Cuma günü kontrolümüz var ve şu 2 gün geçmiyor yaa acaba büyüdü mü acaba kilo aldımı acaba nts de sancı çıkar mı doğum olur mu diye her dk düşünüyorum benim gbi olan var mıı 😃
miranbeyinmothersi Filizz123 ben canım ama korkma bende bugğn gittim. Az kilo almış ama haftasından gene iyi. Sancım çok şükür çıkmadı çıkmıyor hiç. Zorunlu sezeryan olacağım günümüzüde aldım herşey yolunda çok şükür
2kizannesi34 Filizz123 benim de yarın kontrolüm var 37+2 deyiz ayni duygulari yaşıyoruz. Benim kizim gecen hafta ki kontrolünde daha donmemisti bakalim yarin ne dicek dr umuz
Bgmk miranbeyinmothersi boyunu ölçebiliyorlar mı ? Ben sorduğumda doktorum bacaklarını bükerek cenin pozisyonunda olduğu İçin net birşey söyleyemeyiz boyuyla ilgili demişti de merak ettim
adsmom Zozan-harman küvezde vs kalmadı değil miii benim de doğumum 37+6’da planlamıyor. 35+6’da 3366gr’dı ama inşllah ciğerleri de gelişmiştir 🙏🙏
Duyguuuuuuu adsmom merhabalar 35 haftalık olarak kilosu 3366 nomal mi dedi doktorunuz acaba Sanki biraz büyük gibi geldi bana yada ben tam bilmiyor olabilirim elbette
adsmom Duyguuuuuuu evet kilosu önden gidiyor 2 hafta :/ bu nedenle ve daha başka sebeplerden 37+6’da doğum planlndı bakalım 🙏 şekerm vs çıkmadı ama önden gidiyor 🤷♀️
kzbny0lc adsmom Aa benim de kilosu önde sizin gibi bugun 37+2 olduk 36+1de 3.500du ama 39da sezaryen yapilir dedi size neden 37+6 dedi merak ettim simdi 😮
adsmom kzbny0lc benim normalde plesantam aşağıdaydı, yukarı çıktı ama hala rahim ağzında çok fazla damar var ve o damarlar ara ara lekelenme yapıyor. Bu nedenle 🙏