Mlk_ygtali Uno bende 24+1im ve bendede çıktı yalnız ilk hamileligimdede 2 3 tane çıkmıştı ve gecmedi kaldi simdi 1 2 tane daha çıktı büyük ihtimalle bunlarda kalıcı
edatopcu27 Aselbuglem boyun kismimda çıktı bı sürü çok sinir bozucu henüz bunun nasıl geçeceği ile alakalı bı araştırma yapmadim
seon90 Balipegim amann boşver bunların çzümü var allah kalıcı hastalık vermesin canm.ben oğluma hamileyken cıktı bide bende kırmızı ben çıktı çok.hiç geçimiyırlar.kırmızı benler ne anlama gelir hiç bilmiyorum