Gulpemberkan Hergün 1 saate yakın yürüyüş yapıyorum herhangibir agrımda olmuyor bebek icin sıkıntı olurmu ilk gebeliğim 17 +3 olduk Doğumu kolaylaştrır diye 🤷♀️ yorumlarmısınız
Feyza-nur Gulpemberkan bebeği öğrendiğimden beri hemen hemen hergün yürüdüm ve normal doğum yaptım çok şükür doğumumda kolay geçti kendını zorlamadam hergün yürü
ruya92 Gulpemberkan tam tersi bebiş için hareket çok iyi olur yürüyüş artı yogada yaparsanız normal yada sezeryan doğumunuz çok rahat geçer özellikle pelvik bölge çalışmaları yapmanızı öneririm harika olur ben yoga eğitmeniyim o yüzden yazmak istedim inşallah çok rahat bir doğumunuz olur🙏🙏🙏🌺
Nurfatma_16 Benim ilk doğumumda cok yürüyordum bunda hic yürümüyorum benimd3 başlamam lazım artik ama hiç içimden gelmiyor yürümek.