Halime0638 sancım var diye beni hastanede yatırdılar 1 gün ve birde koronayım, dün çıktım çıkmak istedim bana çocuk ölür dediler ama sancı çıkmıyır şuan dedim ondan önceki gün çıkmıştı çünkü rahatsızdım ama sancın tekrar oladabilir çocuk ölür sorumlusu değiliz diyip beni alt üst ettiker şimdi kendimi hala toparlayamıyorum..