Cansusahin05 Bence güzel. Agirlaşmiyor insan çünkü. Rahat ayakkabimi, çorabımi giyip yatağımdan kalkabiliyorum. İşlerimi yapmakta zorlanmıyorum. Aşağıya bakınca göbeğimi değil de ayaklarimi vs vücudumu gorebiliyorum. Benim için ne kadar geç çıksa iyidir. O kadar az rahatsızlık verir. İçeride sağlıklı olsun yeter 😊👍