Benferus gulsaherol son haftalarda istesenizde yatamıyosunuz rahat edemezsiniz ki. Rahattan ziyade kan akışı ve kordon dolanma riskleri var
Gebehanim gulsaherol sırt üstü Bebege kan akışı azalıyor ve son haftalar kordon dolanıyor diye biliyorum ben hiç sırt üstü yatamiyorum 15 sn içinde sanki kemiklerim birbirine giriyor ağrıyor
Mysaa gulsaherol sırt üstü yatmak iyi değil canım ya sağına ya soluna yat yatarkende sırtına yastık desteği ver hem sırtın agrımaz hemde sırt üstü yatmaya engel olursun
charlottececi gulsaherol kendi kalbinize giden kan akışını yavaşlatır. Uzun süreli sırtüstü yatmayın. Dolaylı yoldan bebeğiniz de etkilenir 😔
Nazgul-2022 Son 8 günüm kaldı ve günler geceler gecmiyor sıkıntı geliyor artık bana benim gibi olan var mı 😏
Suzanne Valla herkes isteseniz de yatamıyorsunuz diyor 31. Haftaya giriyorum sağ-sol dönerek yatıyorum sırt üstü uyanıyorum kendimi sırt üstü rahat buluyorum elimde değil uyurken dönüyorum 🤷♀️
Mysaa Suzanne haha valla o zaman ne diyim 😂 sagınıza solunuza iyicene sıkstırın yatagınızı duvara itin dusemesin yastıklar 😂😂
ozgese-s Ne yaptıysam bu duruma çare bulamadım 37.haftadayım bu göbekle nasıl sırt üstü yatıyorum bilmiyorum gece uyandığım da hep sırt üstü buluyorum kendimi 😔