pims BusraOzhan evet düşük yaptığımda enfeksiyon çıkmıştı ama sadece hap vermşti. Fitil vermemişti acaba ondan mı tekrarladı
BusraOzhan pims yani ben küçüklüğümden beri enfeksiyondan kurtulamadım maalesef ne kullandıysam tekrarladı. Ama gebe değilseniz gyno övül fitil öneririm sağlık ocağından da yazdırabilirsiniz
pims BusraOzhan adet tarihime 4gün var canım bekleyeyim ozaman enfeksiyon varsa zate gebelik olmazdır. fitil için teşekkür ederim haftaya sağlık ocağına gidip yazdrcam canm bilgi için teşekkür ederim🥰
BusraOzhan pims bende hep enfeksiyon vardı ama çok şükür ikinci gebeliğim her iki gebeliğimde de enfeksiyonum devam etti :)