Annenin çalışıp çalışmaması etkiliyordur belki ücreti. Bana 27.hafta da gel kayıt açacağım oradan da belediyeden alacaksın kartı dedi. Eşim geçen gidip almış. Aylık 70₺ yatacak demişler. Hatta ilk 70₺ harcamamızı yaptık. 6 ay boyunca 70₺ yatacak. Ama eşim arkadaşıyla gitti almaya arkadaşı da kendi elimin kartını almış ona 20₺ yatacak demişler anlamadım neden öyle. Ay da 20₺ de küfür gibi yani ben vereyim sana ayda 20₺ diyesi geliyor insanın.