Kızlar 24 haftalıgim akıntı normalde hep oluyor biliyorum da bu aralar bazı günlerde bı akıntım oluyor su gibi akıyor iç camasirima özellikle o gün biraz fazla iş yaptıysam eglince oğlumu kucağıma aldığımda falan akiveriyor bazen tuvaletten çıkınca da oluyor geçen hafta doktora gittim oda suyun vs az demedi ozaman bukadar çok değildi bende bişey demedim sizlerde de oluyor mu şu değildir heralde demi randevuma da var daha