Defnearim 6.aya kadar cekilebiliyormus doktorum öyle demişti bende 23.haftamda dişim İltihap yapmıştı biri normal biri 20 lik gömülü diş antibiyotik kullandım sonra 1 i çekildi 3 gün sonra 20 lik ameliyatı oldum. Normal diş çekimi hiçbir sıkıntı yaşamadım fakat 20 lik bugün 18.gunum çok zor bir surecti 5 dikisim vardı. İlk gün ağrılarım başladı 6 gün boyunca yüzün şişti sonra inmeye başladı etkili ağrı kesici kullanmadığım için sadece parol oda günde 2 tane içiliyor bı işe yaramıyor yemek yiyemedim uyku uyuyamadım çok zor geçti süreç.bir antibiyotik daha kullandım. Tabi herkeste aynı olmaz belki çok araştırdım benim gibi olmayanlarda var çabuk iyilesenler. Size tavsiyem iltihap varsa antibiyotik kullanın ve doğuma kadar idare edin. Çünkü gömülü 20 lik ameliyatı sonrası zor geçiyor baya..