Kubussss geçmiş olsun ne durumdan dolayı erken doğum riskin var canım
Bende 30+0 ım kasılmalarım var bebeğim 2 tur kordon dolamış boynuna ve sezaryen yerim incelmiş bizimde erken doğum riskimiz var haftalık sıkı takipteyim inşaAllah zamanını bekler yavrularımız geçen bir güne bile seviniyorum atlattık diye