Gizemtataroglu Mnk16 hamile olduğumu öğrendiğmden beri kullandım 6 aylık olduk ve bende hiç bir yararı olmadı doktorum çok beyaz tenli ve hassas ciltli olduğum için kakao yağı önerdi ama iş işten geçti galiba aşırı çatladım
SemaNurEmir Mnk16 canim eger vucudun catlamaya musaitse ne kullanirsan kullan fayda etmiyor 3.ayimdan beri bebek yagi bio oil lierac arifoglunun catlak kremi nemlendiriciler hersey ama hersey kullandim gobegim türkiye haritasi gibi oldu fayda etmedi
Sdnglhn Mnk16 En başından beri kullandım 35.haftada çatlamaya başladı.Hiçbir işe yaramadı ve şuan 2 katı fiyatında tekrar onu almadım,bio oil çatlak yağını aldım onu deniyorum.
hilalavciiii Ben de lierac kullanıyorum hamileliğimin başından beri henüz hiç çatlağım olmadı 33+3teyim