Kızlar Eskişehir’ de normal doğum yapanlar varsa nerede yaptınız öğrenebilir miyim? Buralı değilim kontroller için şehir hastanesi tıp ve ümit hastanesine gittm yani heryeri gezdim sanırım. Şehir hastanesinde düzenli gitmeye çalıştığım Ali alhan oldu kendisiyle bir sorun olmadı. Doğumuma 1 ay kaldığı için şehirde tamamlarım diye düşünüyordum. Son gittiğimde bebekle ilgili yanlış bilgilendirdiler. Tıpta sonuçların yanlış söylendiği ortaya çıktı. Bu konuda tecrübeli olan anneler yardımcı olırsa çok sevinirim.