Furkanesra06  Bugün geldi ve hemen heyecanla kurduk. Sizlerinde yorumlarını merak ediyorum nasıl olmuş ☺️🥰
Sinoooom Furkanesra06 benimde sipariş verdiğim anne yanı 🥰🥰 Rabbim huzurlu musmutlu uyutmayı nasip etsin sizlere 🙏🏻🤍
Aleynapolatmert Furkanesra06 canım sağlıcakla kullanın inşallah 🙏🏻🥰 ne kadara aldınız acaba bende bundan düşünüyorum da sallanma özelligide varmı
Furkanesra06 Sinoooom amin inşallah cümlemizin evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🙏 sizde güle güle uyutun, büyütün miniğinizi inşallah ❤️
Furkanesra06 Happybsrn Evet tekerleksiz olandan aldım tekerleğe çok ihtiyacım olacağını düşünmedim ben açıkcası bi yerden bi yere taşımam gerekirse de eşimle beraber taşırız diye düşündüm ☺️
Furkanesra06 Aleynapolatmert Çok teşekkür ederiz 🙏1150 tl ye aldık Trendyoldan. Sallanma özelliği de var evet istenildiği takdirde de durdurmak için minik aparatları var.
Oznurkk Furkanesra06 çok güzel bebeğin sağlıkla içinde büyüsün annesini üzmesin güzel güzel uyusun inşallah 🥰🤲🏻
maviananas Furkanesra06 a önce sipariş verdim bende parçalar tam geldi mi yorumlarda eksik parça yolluyorlar diye bir yorum gördüm de size sormak istiyorum. Memnun musunuz eksi bir yanı var mı