Sumeyye_066 Gebeligin ilk haftalarında karın bölge alt tarafta ağrılarınız oluyor muydu egildiginizde felan hissetiniz mi böyle bi agri sancı tarzı bisey var miydi
trr4457 Sumeyye_066 benim sol kasığımda batma var aynen eğilince falan baya etkiliyor belim ağrıyor ve çabuk yoruluyorum erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı adet tarihimde tekrar deneyeceğim ama genelde sol kasık batmasına hamilelik diyorlar
Sumeyye_066 trr4457 bende dün yaptık 2 ci çizgi silik çıktı bugün kan vermek istedim acilden almadılar kan
Gorkeminannesi Oglumda da oldu suan 15 haftalik bunda da karın alt bölge yani rahim ağrısı ikisinde de rahmime yerleştiğini hissetmiştim…😇