Hanımlar yarın 36. Haftamız bitiyor öyle bir sancı var ki anlatamıyorum son ay olduğu için herkes ay sancısı diyor haftaya cuma günü kontrolüm var sancım kasik tarafında değil sadece karnımda ve yan taraflarında oda sağ bacagimi felç etmiş durumda ki bebeğimin hareketleri de bianda çoğaldı iki gündür var hiç böyle olmamıştı bu haftalarda olup aynı şeyi yaşayanlar var mı?