Boncugummmm Karın agrısı oluyor mu bu normal mi bnm ara ara karnım agryo kontrolüme 1 hafta var sorcam baklm. Merak ettm szde durumlar nasıl
2cucukanasi Boncugummmm 33+3 karın ağrısı kaburga ağrısı bel ağrısı kasık ağrısı çatı ağrısı mide yanması bende ne ararsan var canım doktor bunların normal olduğunu bazı insanların ağrılarının daha fazla olabileceğini söyledi ilk gebeliğimi prensesler gibi yaşamışım bunda sürünüyorum
Boncugummmm 2cucukanasi ya hepsi bir olmuyor demmki. Kaburga, agrsı da arada eşlik edyor bel agrısıyla. Ama karnım agrıyınca bebek top gbi oluyor sanki. Arkadaşımla konuşmuştuk sancı olmasın dedı bıraz, endişelendm aynı haftalarda olanlar nasıl diye
2cucukanasi Boncugummmm bebeğin top gibi olması çok normal bazen toparlanıp sertleşir yavaşça avucunla ovalarsan kendini salmaya başlar benim iki gebeliğimde de yaşadığım durum bir çok gebelikte yaşanıyor o sertleşip toparlanma