ayse-huseyin16 Almla geçen bir arkadaş daha post açmıştı altında epey yorum vardı dolandırıcı olduğuna dair
Caannssuu Almla Bende aynı sorunu yaşadım baya uğraştım paramı iade ettiler🙂 biraz ters konuşun ve şikayet etceğinizi söyleyin yatırırlar paranızı
Almla Gulsurmeli 😁😁😁ayyyy ciddi misin dolandırıldım desene 60 TL lik bandana almıstk halen gelmedi shopier DİE site eklemişlerdi siteyi kaldırmış takip de edemiyorum