tugce-solmaz80 Göbek deliği kaşınıyor ve sızlıyor sanki hafif sancılar oluyor 28 hafta 4 günlüğüz sizlerde de oldu mu
Mrveuysl tugce-solmaz80 bende oldu pazar gnü bian göbek deliğim agrıdı ve o gün ilk defa göbek kaşıntım başladı ve ara ara oliyo kaşıntı oda bebek byüdü icin genişlenigi icin cilt gerilme yapyo nemlendirmek lazm
Renginveannesi_ tugce-solmaz80 canım bende henüz olmadı ama ablamda hep oluyor sürekli nemlendir çatlak kremi ile, bide doktoru demiş sakin parmağını sürekli içinde karıştırıp durma enfeksiyon olur🤲🏻 Allah korusun göbek deligi gercekten çok önemli