Unlukacar kizininannesi canım hiç belli olmuyor biz ilk doğduğunda 1 büyük gelince 1 ay 0 numara kullandık
zeytinkiz kizininannesi ben 88 adet 12-15 gün kullandım prima yenidogan. Sonra 3 numara sleppy gectim 🥴😄 Bebeğim 3700 54 cm dogmustu
kizininannesi Unlukacar 0 numarayı kaç adet kullandı peki e bebekte indirim var bez alayım dedim 40 lu paketler kaç tane alsam bilemedim 1 numara
Unlukacar kizininannesi bence çok stoklu ilerlemeyin bebeğin kiloduna göre değişir biz 1 numarayı da 3 aya yakın kullanmışızdır belki daha fazla
SerraveAnnesii Ben 1 numara 128 tane aldım çabuk büyüyorlarmış çok almaya gerek yok bence. Bitince 2 numaraya geçerim diye düşünüyorum
Mercimek26 3540 doğdu bebeğim. 40 lı 1 numara bezden 1 paket kullandık sadece. Biter bitmez 2 numaraya geçtik.