zeeynepp19 7subat 36+6 da normal doğum yaptım , 35.haftamda kontrolüm vardı 37+4 te çatı muaynem ve kontrolüm vardı kizm erken geldi🧿 36.haftamda idrar kaçırması çok yaşadım, 36+4 te şu gelmesi gibi geliyordu ama duruyordu , 36+5 te kalçalarım ağrıyordu ilk nisanım gelmişti sonra kanamam devam etti su gelmedi , birde çok yürüyüş yaptım bu süreçte çok erken oldun, 12.30 da sancılarım geldi ve bu süreçte yine bir-çok kitap okumuştum oradan öğrendiklerimle yol izledik eşimle doktoru aradık dus aldım ev içinde gezindim ve ben yalancı sancı yaşadığım için normal sancı ile ayırt etmek için kronomtre tuttuk 2 dk da bir 40 sn sancı geliyordu ailemizle beraber geçtik hast, sabah 5 te 6 cm açılmam vardı nst çekildi tekrar çatı muaynesi oldum 5m45 te 8 cm olmuştu işte yürüyüşler çok etkli olmuştu gun de 10 bin adım atıyorum 9 ay boyunca , doktoruma haber verildi sancim çok olduğu için son dakika epidural istedim , 07.00 da eşimle doğuma girip 07.25 te kızımızı aldık kucağımiza🧿 07.45 te tekerlekli sandalye ile odaya geçtik ve aynı gun de ayaklandim, sütümde hemen geldi 🧿🐣 ikimizde saglikliyiz,normal dogum hayalimdi oldu cok sukur, proflimde hikayem var 🙂🙏 gece 1.30 da doktorumla iletişime geçtim hastahaneye gelince de doktorumuz hemen geldi 🙏