Merhaba sevgili hamileler ve anneler 21+2 deyim bugün belimin sol tarafına kalçama kadar uzanan şiddetli bir ağrı girdi ayağa kalktığım da ayağımın üstüne bastığım da vs dayanılmaz hal alıyor bu bel fıtığı mı gebelikten mi ben anlamadım hiç geçmeyecek gibi ama yaşayanınız var mı