Bugün kontrolüm vardı hiç bi sıkıntı görmedi doktor nst ye girdim tamam dedi iki gündür belim agriyo bende sanci çıkmadığı için onemli değil diye dusundum ama az önce lavaboda hafif pembemsi leke geldi toplanıp duruyo bebek 34 haftalığız bu arada başına gelen varmi ne yapcam kizlar eşimde işte şuanda çok korktummm