MiraMira
22+4 günlüğüm kızlar bir aya yakın bebegim aşşagıda demişdi doktorum muayeneme az kaldı ama inanınki annelik duygusu beni gün geçtikçe daha tedirgin ediyo ..! Kasıklarımda agrım var ve 9 aylık bir gebe gibi yürüyorum yürürken agrım artıyo... Dua edin kızlar bana ve bütün gebelere sağlıkla alalım inşallah yavrularımızı zamanında kucağımıza amin.