Şuan erken dogum tehlıkesı ile sehır hastanesınde yatıyorum ve anlık bildiriyorum..
Hastane süper. Tertemız. Odalar genelde twk kişilik. Hemşireler ebeler doktorlar gayet ılgılı.. Gecen haftaya kdr özele jımere gıdıyordum. Agrılarım sebebi ile buraya geldık. Jımerde bı fark goremedım. Odaları harıka. Gönlün rahat edebilir. Tek sıkıntısı erkek ıcerı almıyorlar ve doguma planlıysa eger kendı doktorun giriyomus. Onun dısında acılden gelırsen o gun kım varsa o giriyor. Gercı doktorların hepsı çok ıyı diyorlar