Wonderful_mom Anneler idrar yolu enfeksiyonu vajina da dolgunluk baskiya sebep olur mu.. enfeksiyondan dolayi mi boyle hisseidyorum.. bebek mi tekmeliyor orayi anlamadim..
Cokomik Wonderful_mom enfeksiyondan mi bilmiyorum ama benimde oyle surekli tuvalete gidiyorum baski oluyor
busraceylan Wonderful_mom ben 28 haftalığım yaklaşık 3 haftadır rahmime tekme yiyorum sürekli idrarım geliyor bu yüzden enfeksiyonla alakalı olduğunu sanmıyorum
Hlt-seyma21 Wonderful_mom aynısını yaşıyordum kasık ağrısıyla gittin enfeksiyonum çok yüksek çıktı, bir tane ilaç verdi suya karıştırılan onu içtim ama hala devam ediyor akıntım geçti mi geçmedi mi bilmiyorum. O ağırlık da var tekrar gidicem idrar tahlili vermeye
Gly37 Hlt-seyma21 gecmis olsun bende ayni sikayeer var yarin sirf bunun icin gidiyorum dr.a umarim ilaclar lar fayda.eder
DnzDrn Benimde aynı şeyler oluyor. Vajinada bi baskı var sanki bişey akıyomuş gibi hissediyorum ama lavaboya gidip bakınca hiçbişey yok 😫🤔🤔 İdrar tahlilimde yeni yapıldı bir kaç gün önce temiz bişey yok. Niye böyle oluyo anlamadım.
Gly37 Hlt-seyma21 dedikleri gibi baskı yapiyormus enfeksiyon cikmadi sukur progestann ı fitil kullanuyordum agizdan al dedi