benimmdunyamm farklı alanlara yapmanızı ve her kullanımdan sonra iğne ucununuzu değiştmenizi öneririm bende 14 haftalık hamileyim gece uzun etkili insülin dozu fazla ve sanki daha yağlı olduğundan(humülin) bacak dışında bölgelri pek kullanamıyorum ama yemek önceki olanlarda(novorapid) kol, bacak yada göbekten çok rahat yapabiliyorm novofine 0,4 iğne ucunun daha az acıttığnı düşünüyorum deneme yanılma yaparak buldum bunu .ayrıca kan sulandırıcıya başladık inanaın insülin yanında sinek ısırığı gibi kalıyor😅kan sulandırıcya başlamadan ayy insülin acıttı falan diyordum ama aslında acıtmıyormuş😂