Gamzecem 15 Aralık son regli günüm kimyasal gebelik ile oldum ve hala regli olmadım test sonucu negatif 1.20 aynı durumda olan var mı
bluees1207 Gamzecem kimyasal gebelik gebelik sayılmıyor yani düşükde sayılmaz denilebilir isterseniz siz bir doktora görünün önerisi olur belki geçmiş olsun 🙏🏻
pusatmom35 Gamzecem Ben erken test yapmıştım adet olmadan pozitif görmüştüm beta değerim 21 lerdeydi 2.kan verdiğimde değerim düştü kimyasal gebelikmiş. Ve adet günüm de kanamam oldu adet gördüm. Sizin biraz gecikmiş doktora gözükün bence